12/22/2014

Świąteczny alfabet



Gdybym ponad rok temu nie założyła tego bloga nie miałabym okazji poznać większości z Was. I nie mogłabym złożyć Wam świątecznych życzeń. To jest dla mnie bardzo ważne, że czytacie moje wpisy i dlatego długo zastanawiałam się, czego mogę życzyć moim czytelnikom, bez których moje miejsce w sieci już dawno by się rozpadło.



Miałam wam życzyć dużo zdrowia, szczęścia, bogatego Mikołaja i udanego sylwestra, ale stwierdziłam, że są to zbyt oklepane słowa, a Wy moi drodzy zasługujecie na coś więcej. Dlatego też postanowiłam ułożyć dla was alfabet życzeń. 


A jak Artykuły 


Aby wasze teksty były publikowane nie tylko na waszych blogach, ale także na różnych portalach albo w magazynach czy czasopismach. Jeżeli piszecie książkę i marzycie o jej wydaniu to życzę Wam, aby wydawnictwa się na was poznali i wydali wasze prace. 


B jak Bałwan


źródło


Nie wiem jak wy, ale ja nie czuję świątecznego klimatu bez śniegu. Życzę Wam( no dobra trochę także i sobie hahah), aby w te święta moglibyście ulepić bałwana i cieszyć się świątecznym klimatem. 

C jak Czytelnicy

źródło
Czytelnicy to podstawa każdego bloga, dlatego życzę, aby Wasze strony miały coraz więcej obserwatorów, komentatorów i co najważniejsze stałych czytelników, którzy zostaną z Wami na dłuższy czas nie tylko na jeden wpis. 

D jak Diagnoza nieuleczalnego czytelnictwa 


źródło

Ja kompletnie zaniedbałam czytanie książek głównie przez naukę, dojazdy i czytanie lektur szkolnych. Życzę Wam abyście zawsze znajdywali czas, na chociaż jeden rozdział dziennie. A to na pewno ułatwi wam zdiagnozowanie przez waszego lekarza nieuleczalnego czytelnictwa, przez co nie zaśniecie dopóki czegoś nie przeczytacie hahah. 

E jak Emisja waszych ulubionych seriali 


źródło

Kto by nie chciał, aby jego ukochany serial trwał jak najdłużej? Aby jego ulubiony bohater żył wiecznie? Życzę wam, aby wasze ulubione produkcje były emitowane tak długo jak tylko zapragniecie. 

PS. Napisała to dziewczyna niepotrafiąca już żyć bez seriali. Taa jestem kompletnie uzależniona, więc rozumiecie, że nie mogłam pominąć tego życzenia hahah. 

F jak Fontanna czekolady


źródło
Czekolada. Bez niej chyba też każdy nie wyobraża sobie życia i dlatego życzę Wam, aby w Waszych domach była taka fontanna, w której płynąć będzie czekolada. 


G jak Gwiazdka


źródło


Aby Wasze pomyślane życzenie po zobaczeniu spadającej gwiazdki spełniało się. 

H jak Happy New Year 


źródło
Aby przyszły rok 2015 był lepszy od 2014. Aby wszystkie Wasze plany udało wam się zrealizować bez żadnych przeszkód. 

I jak Inspiracje


Abyście znajdywali inspiracje w nawet małych nieznaczących rzeczach.


J jak Jemioła 


źródło

Dla zakochanych. 

Abyście pocałowali się pod jemiołą ze swoją drugą połówką. 



K jak Książki 




źródło
Abyście dostali wiele książek pod choinkę. Zresztą nie tylko pod choinkę. Życzę Wam, abyście przez cały rok byli zaopatrywani w dobrą literaturę, która was nie rozczaruje, a wręcz przeciwnie, wzruszy i rozbawi was do łez.


L jak Love 



źródło


Miłości. Czy muszę jeszcze coś dodawać?



M jak Marzenia


źródło
Aby wasze najskrytsze pragnienia, które chowacie w swoich sercach wyszły na światło dzienne i spełniły się. 

N jak Nadzieja

źródło


Czasem tylko nadzieja sprawia, że wytrzymujemy zły czas w naszym życiu. Życzę Wam abyście zawsze mieli nadzieję i przenigdy się nie poddawali. 

O jak Obżarstwo 


Taaakkk będę wredna. Abyście przytyli po świętach z kilka kilo hahahah. Nie no oczywiście żartuję. Ale życzę wam dużo smacznego jedzonka w te święta. 


P jak Prezenty

źródło

Mam nadzieję, że w tym roku byliście grzeczni, bo jak nie to nawet moje życzenie świąteczne  Wam nie pomoże i Mikołaj może nie przynieść prezentów. A tak na poważnie to bogatego Mikołaja. 


R jak Rodzina


źródło

Życzę Wam, abyście spędzili ten cudowny czas ze swoją rodziną i najbliższymi. 

S jak Szczęście

Abyście byli szczęśliwi przez 365 dni w roku.

T jak Tanie Prezenty 


Abyście za dużo nie wydali kupując prezenty dla Waszych najbliższych, ale żeby ucieszyły waszą rodzinę, przyjaciół. 

W jak Wena



Legenda głosi, że żyła kiedyś kobieta o imieniu Wena. Nawiedzała ona ludzi i dawała im pomysły do dalszego tworzenia. Jednak po jakimś czasie Wena ich opuszczała. Życzę wam, aby ona Was nigdy nie opuściła.  

PS. Legendę oczywiście zmyśliłam. 


Z jak Zdrowie


To jest chyba najważniejsze. Abyście nie chorowali i żebyście pamiętali o czapce i szaliczku zimą hahhaha.




Wesołych świąt. 
Udostępnij ten wpis /span>

9 komentarzy :

  1. Naprawdę wymyśliłaś tę legendę o Wenie? A ja uwierzyłam, że taka jest.... To oznacza, że Ciebie Wena nie opuszcza - może rozwiń ją, napisz o tym opowiadanie czy coś? :) A tak poza tym to dziękuję za życzenia i Tobie również życzę Wszystkich Liter Alfabetu :) Wesołych Świąt
    / Szufladopółka

    OdpowiedzUsuń

  2. Życzenia świąteczne zawsze najlepiej składać osobiście, jednak ponieważ nie mam takiej możliwości, postanowiłam zrezygnować z oklepanych formułek i dla wszystkich moli książkowych przygotować w tym roku coś specjalnego :). Zapraszam na mojego bloga, na którym znajdziesz filmik, który możesz potraktować jako kartkę świąteczną w wersji deluxe ;). Mam nadzieję, że Ci się spodoba i WESOŁYCH ŚWIĄT! :)
    Pozdrawiam,
    Esa

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na post! Bardzo miło mi się go czytało c:

    Wesołych Świąt! :D
    Życzy Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały post : D Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych świąt i naprawdę wielu sukcesów w nowym roku! Dobrych książek, wielkiej weny, ciekawych recenzji, nowych czytelników i uśmiechu.
    Świetny post. Bardzo kreatywny, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy sposób na złożenie życzeń ;) Legenda o Wenie rządzi xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Również życzę Ci tego wszystkiego, co tutaj wymieniłaś! A poza tym, dalszej wytrwałości w blogowaniu. I może jeszcze duuużo czasu ;)
    A Twoja legenda o Wenie jest świetna - gdybyś nie zdradziła, że jest Twojego autorstwa, uwierzyłabym, że taka istnieje xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przygarnęłabym Wenę na stałe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.