9/04/2015

#02 "Serialomaniaczka" - Ranking 5 seriali o szkole






Dziś przychodzę do Was z kolejnym filmikiem z serii "Serialomaniaczka" oraz kolejnym filmikiem o szkole. Tym razem przedstawię Wam 5 seriali o szkole. Jakby tak się zastanowić to prawie każdy serial młodzieżowy zawiera ten wątek, ale ja postanowiłam wybrać takie, w którym szkoła ma naprawdę duże znaczenie i większość akcji rozgrywa się właśnie w niej. 

Pierwszy tydzień szkoły już za nami. No chyba, że ktoś jest tegorocznym maturzystą, który ma jeszcze wakacje (pozdrawiam Alicję hahah) . Mam nadzieję, że jakoś udało Wam się przyzwyczaić do codziennego wstawania, bo mi się chyba nigdy nie uda ( 5 godzina to barbarzyński czas XD). Nie samą szkołą człowiek żyje, więc jeżeli będziecie mieli ochotę na chwilę odpoczynku i sięgnięcie po jakiś dobry serial to zrobiłam listę seriali idealnych na ten czas. 




Udostępnij ten wpis /span>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.