7/30/2016

#09 - CREATURES OF BEACON HILLS BOOK TAG [ORIGINAL]


Wiem, że tag związany z Teen wolfem już został wprowadzony do polskiej blogosfery, ale moja widzka Ania, którą bardzo serdecznie pozdrawiam poprosiła mnie, abym nagrała Teen wolf book tag na swoim kanale. Stwierdziłam, że nie będę go nagrywać, ponieważ robiłam go już na blogu, a po za tym jest on bardzo długi i musiałabym filmik podzielić na dwie albo nawet trzy części. Dlatego postanowiłam stworzyć swój własny tag związany z serialem. Te dwa tagi są różne, ponieważ mój opiera się na istotach nadprzyrodzonych, a ten pierwszy na bohaterach. Bez zbędnego przedłużania zapraszam do oglądania. 





Koniecznie dajcie znać,co sądzicie o serialu i o moim tagu. Jakie książki przypasowalibyście do poszczególnych kategorii? A jeżeli macie ochotę wykonać go na swoim blogu lub kanale to będzie mi naprawdę miło. Jeżeli odpowiecie na tag to podeślijcie mi wtedy link. 
Udostępnij ten wpis /span>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.