10/23/2016

Liebster Blog Award


Liebster Blog Award było bardzo popularne jakiś czas temu w blogosferze. Mi osobiście znudziły się pytania, które często się powtarzały. Jednak ostatnio otrzymałam nominację od Agnieszki z bloga Książka od kuchni i postanowiłam odpowiedzieć na nominację, bo pytania są bardzo interesujące. Agnieszce bardzo dziękuję, a Was zapraszam do czytania. 


1. Idealny bohater książkowy to taki, który...

Najtrudniejsze pytanie ze wszystkich haha. Trudno mi na to odpowiedzieć. Musi mieć to coś, żeby moje serce zabiło szybciej podczas czytania i żebym wpisała go na swoją listę mężów. Jestem taka kochliwa, ale to już wiecie. 

2. Książka z najładniejszą okładką.

Ostatnio przyłapuję się na tym, że kupuję książki ze względu na samą okładkę nawet bez czytania opisu. Staram się tego nie robić, ale cóż poradzić, że jestem okładkową sroką. Ale najładniejszą książka w mojej biblioteczce zdobyłam świadomie i jest to powieść Zadie Smith "O pięknie". Postanowiłam, że będę czytać książki, które wygrały nagrodę Bookera lub otrzymały nominację, a ta książka jest jedną z nich. 

3. Wybierasz się do księgarni. Jak sądzisz - wyjdziesz z tym, czego potrzebujesz i co planujesz kupić, czy pojawi się coś nieplanowanego w Twojej torbie?

Zazwyczaj kupuje online, ale jeżeli zdarzyłaby się taka sytuacja to wyszłabym z książkami, które planowałam kupić. Chyba, że wypatrzyłabym jakąś promocję albo zobaczyłabym nieziemską okładkę to wtedy wybrałabym coś nieplanowanego. 

4. Masz więcej książek w twardej czy miękkiej okładce?

Bardzo lubię książki w twardych oprawach, ale w mojej biblioteczce zdecydowanie więcej jest książek w miękkich okładkach. 


5. Gdyby Twój ulubiony pisarz mógł stworzyć powieść, w której byłabyś/byłbyś głównym bohaterem, o czym by ona była?

Na pewno w tej książce musiałby być wątek miłosny. Oczywiście z happy endem. Miałabym swoje wymarzone moce i może akcja rozgrywałaby się w jakieś szkole. Jednak jeżeli mam być główną bohaterką powieści to muszę jeszcze to dokładnie przemyśleć hhahaha. 


6. W której bajce Disneya chciałbyś się znaleźć i dlaczego?

Wstyd się przyznać, ale mało oglądałam bajek Disneya, ale chyba zdecydowałabym się na Piękną i bestię. A czemu? Sama w sumie nie wiem. Ta bajka najbardziej do mnie przemawia. W moim sercu zawsze jako ulubiona bajka pozostanie Królowa śniegu, ale chyba jednak nie chciałabym znaleźć się w tym świecie. Nie lubię zimy. Brrrr...

7. Masz do wyboru książkę, o której marzyłeś od dawna albo stos pozycji, które wyszły w ostatnim miesiącu. Co wybierzesz?

Wybieram stos pozycji, które wyszły w ostatnim miesiącu, a na książkę, o której dawno marzyłam składałabym pieniądze i za jakiś czas bym ją sobie kupiła. 

8. Książka, która skradła Twoje serce, to...?

Na początku chciałam podać tutaj jedną z książek, które przeczytałam w ostatnim czasie, ale potem przypomniała mi się pewna scena z książki, która zawsze pozostanie w mojej pamięci. Zdecydowanie moje serce skradło Stowarzyszenie umarłych poetów. 

9. Seria, którą poleciłbyś każdemu...?

Nie będę oryginalna - Harry Potter. Mimo tego, że dość niedawno po raz pierwszy zaczęłam czytać Harry'ego to seria całkowicie mnie pochłonęła i uważam, że każdy powinien przeczytać choć raz w życiu całą serię. 

10. Wolisz Harry'ego Pottera czy Zmierzch?

Do Zmierzchu mam ogromny sentyment, bo od niego zaczęła się moja przygoda z blogowaniem. To pierwsza książka, którą zrecenzowałam. Ale mimo tego wybieram Harry'ego. 


11. Wymień swoje ulubione blogi książkowe.

Kiedyś czytałam bardzo dużo blogów, ale odkąd nagrywał na YouTube to przerzuciłam się gównie na kanały. Nadal czytam blogi, ale znacznie rzadziej niż kiedyś. Nie mam chyba ulubionego bloga książkowego, którego śledziłabym każdy wpis, ale mogę wymienić kilka, które często czytam. Są to: Siostry w bibliotece, Książka od kuchni( i nie wymieniłam cię Agnieszka tylko dlatego, że mnie nominowałaś), Zagubiona w słowach, Recenzje z pazurem, About Katherine, Nowe Horyzonty i Read with Nefmi. 



Udostępnij ten wpis /span>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.