12/13/2015

BOOK TOWER CHALLENGE!


Jakiś czas temu zostałam nominowana przez Rozczochraną nyx do pewnego wyzwania, które bardzo mi się spodobało i postanowiłam na nie odpowiedzieć. Mowa tutaj o Book Tower Challenge, który składa się z dwóch etapów. 


  1. W ciągu 1.5 minuty wyjąć ze swoich półek jak najwięcej książek, które będą odpowiadać danym kategoriom. (1 kategoria = 1 książka)
  2. W ciągu minuty uporządkować alfabetycznie książki, które udało nam się wyjąć ( A na dole, Z u góry. Jeżeli tytuł rozpoczyna się od cyfry to 1 na dole 9 u góry). 
Ilość punktów = ilość książek dobrze uporządkowanych alfabetycznie (od 1-20) 

Kategorie:

1. Pierwsza część serii
2. Druga część innej serii
3. Książka w kolorze niebieskim
4. Książka, której tytuł ma dokładnie 7 liter
5. Książka, której nigdy nie przeczytałeś
6. Książka z niebem na okładce
7. Autor, którego nazwisko zaczyna się na tę samą literę co Twoje
8. Klasyk
9. Literatura faktu
10. Książka, która ma co najmniej 4 kolory na swoim grzbiecie
11. Książka, która ma na okładce #1 New York Times Bestseller
12. Najmniejsza książka na półce 
13. Ostatnia książka, która znalazła się w Twojej biblioteczce
14. Książka z twarzą na okładce
15. Spin-off
16. Książka, która była wydana ponad 10 lat temu
17. Książka, której kolejna część wychodzi za rok
18. Autor, którego imię zaczyna się na tę samą literę co nazwisko
19. Książka z epilogiem
20. Książka z tytułem, w którym mamy zmyślone słowo


Jak poradziłam sobie z tym wyzwaniem? Zobaczcie sami. 




Miałam nie wstawiać tego filmiku, bo zbytnio mi nie wyszedł. Ale stwierdziłam, że świetnie się bawiłam podczas nagrywania( chociaż był mały stresik haha) i jednak wstawiłam. Z pozoru może się wydawać, że to bardzo łatwe wyzwanie, ale jak już się człowiek zmierzy z tym to już wcale nie jest takie łatwe. 

Nominuję każdego kto chciałby i miałby ochotę zmierzyć się z  BOOK TOWER CHALLENGE! 



Udostępnij ten wpis /span>

1 komentarz :

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.