3/12/2016

Serialomaniaczka || Serialowe bratnie dusze



Taka ze mnie serialomaniaczka, a od dawna nie pojawiło się nic o serialach, dlatego postanowiłam to nadrobić i stworzyć pewien ranking bohaterów. Wiem, że wśród Was jest naprawdę wiele osób, które oglądają seriale i tym razem przygotowałam coś dla Was. Dziś chciałabym Wam przedstawiać zestawienia bohaterów z różnych seriali, którzy mają ze sobą naprawdę wiele wspólnego. Mam nadzieję, że mój pomysł się Wam podoba. Koniecznie piszcie, co sądzicie o moim zestawieniu postaci. Czy zestawilibyście bohaterów tak samo, czy może z niektórymi moimi wyborami się nie zgadzacie?


I pamiętajcie, że jeżeli chcielibyście, abym opowiedziała o jakimś konkretnym serialu to koniecznie piszcie swoje propozycje. 


Udostępnij ten wpis /span>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.