8/26/2018

Pamiętacie mnie jeszcze?



Cześć

Tutaj Sylwia-autorka tego bloga. Postanowiłam się na początku przedstawić, bo naprawdę dawno mnie tu nie było i nawet nie wiem, czy mnie jeszcze pamiętacie. Pamiętacie?

W urodzinowym poście, który był prawie rok temu, napisałam wam, że może nie być mnie tutaj zbyt często. Byłam chyba trochę zmęczona pisaniem, prowadzeniem kanału, a do tego jeszcze studiami. Nie chciałam się zmuszać do pisania kolejnych postów. Nie chciałam robić tego na siłę i dziękuję tym, którzy to zrozumieli i okazali mi wsparcie.

Nie wiem, czy jeszcze ktoś tutaj został. Jestem świadoma tego, że zapewne nikt nie wchodzi na bloga, na którym nie było nic publikowane od prawie roku. Więc dlaczego to piszę? Piszę to, bo się stęskniłam. Stęskniłam się za pisaniem, opowiadaniem wam o książkach i serialach, właśnie w tej formie pisemnej, a nie na kanale. I oczywiście stęskniłam się za kontaktem z wami.

Ta przerwa dużo mi dała. I mimo tego, że na początku miałam ogromne wyrzuty sumienia, że nic tutaj nie dodaje i że to miejsce umiera przez to, to teraz wiem, że to było mi potrzebne. Mam tylko taką małą nadzieję, że to miejsce aż tak do końca nie umarło. Że znajdą się choć 1-2 osoby, do których będę mogła wrócić.

Czuję się trochę dziwnie, pisząc tutaj, bo rok to długa przerwa. Przez ten czas nic nie pisałam, nie licząc prac na studia. Z drugiej strony czuję się tak jakbym wracała z Wrocławia (tam studiuję) do swojego rodzinnego domu. Jakbym wracała do czegoś bardzo mi znanego.

To chyba tyle, co chciałam wam powiedzieć. Dajcie znać w komentarzach, czy jeszcze tu jesteście. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze. Napiszcie też co tam u was słychać, bo bardzo tęskniłam <3.

Do zobaczenia, a raczej do napisania.
Udostępnij ten wpis /span>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.