9/22/2013

Nieplanowany wpis

Nawet sobie nie wyobrażacie co mi się dziś przytrafiło . Dawno wspomniałam o konkursie na blog książkowy ebuka2013. Dziś  wchodzę na stronę portalu DużeKa, który organizuje ten konkurs, patrzę a tu lista finałowej 12, wśród której znalazł się mój blog  "Moje spojrzenie na kulturę". Lista finalistów została ogłoszona 16.09.2013 i wyniki były wczoraj. Tylko z moim roztargnieniem mogłam coś takiego przegapić. Niestety nie wygrałam konkursu. Ale jest to nie ważne, bo  mój blog był na 9 miejscu z ponad stu zgłoszonych stron. Gdy zobaczyłam na liście moje imię i nazwisko patrzyłam się chyba z pięć minut na to, bo myślałam, że źle przeczytam.A  potem się popłakałam. 

Być w finałowej 12 to dla mnie ogromne wyróżnienie. To wszystko dzięki wam, za co bardzo, ale to bardzo dziękuję. Wiem, że to co robię ma jakiś sens. To kolejny powód do blogowania. 


Gratuluję osobą, które wygrały i zostały wyróżnione. Za rok też zgłoszę się do konkursu- kto wie może tym razem się uda . I mam nadzieję, że za rok nie przegapię listy hehehehe. 




Udostępnij ten wpis /span>

6 komentarzy :

  1. Gratuluję wielkiego wyróżnienia! Ja bym pewnie podobnie zareagowała.
    Za rok oczywiście też próbuj, może się uda wygrać !
    Jeszcze raz gratuluję, mimo że nie wygrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki ja bym sie chyb a za przeproszeniem zes*ala ze szczescia ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!! To super!! 9 miejsce na aż tyle zgłoszeń to bardzo wiele=)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję takiego wyróżnienia! 9 miejsce z ponad 100 zgłoszonych to wspaniały wynik! Szkoda tylko, że nie zobaczyłaś tej listy, ale to nic. Trzymam kciuki , żeby następnym razem Ci się udało :)
    http://my-magical-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ci,życzęci następnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.