9/02/2013

Rozpoczęcie roku szkolnego + informacje blogowe.


Cześć kochani.

Nie będę was pytać, czy cieszycie się z rozpoczęcia roku szkolnego, bo chyba każdy odpowie przecząco. Ale zapytam : jak minął powrót do szkoły?Ja rozpoczęła naukę w liceum. Dla mnie wszytko jest nowe i trochę mnie to przeraża. Zaczęło się wstawanie o 5, żeby zdążyć na autobus. Żebym się tylko nie zgubiła hahaha , wiem zabawne,że nie znam drogi do szkoły. Ja nie mam wcale orientacji w terenie - nienawidzę tego w sobie.


10 lat chodziłam z tymi samymi ludźmi do klasy, więc trochę się obawiałam nowych kolegów i koleżanek.
" Obawiałam" haha zabrzmiało to jakby mieli mi coś zrobić.  No ale nie taki diabeł straszny jak go malują. Klasę mam nawet fajną. Nie poznałam jeszcze każdego. Na pierwszy rzut oka jest jak każda normalna klasa. Trochę kujonów, kilku pijaków, paru przystojniaczków, laski, które podobają się każdemu, osoby lubiące przykuwać uwagę no i oczywiście ludzi nie lubiących rzucać się w oczy, do których zaliczam się ja.

Z poprzedniego wpisu wprowadzającego do bloga dowiedzieliście się już, że moim nałogiem są seriale. W gimnazjum nikt z moich znajomych nie oglądał ich, więc nie miałam z kim porozmawiać na ten temat. To się zmieniło. Moją nową koleżanką z ławki została Olga , która kocha to sama co ja, czyli czytać książki i oglądać seriale.

Trochę czasu minie zanim się przyzwyczaję.Jestem na rozszerzonej historii i będzie mnie uczyć pani, która uczyła mojego starszego brata, gdy chodził do tej szkoły co ja. I opowiedział mi, że ona co lekcję pyta i robi kartkówki. To będzie masakra. Chyba znienawidzę przez nią historię, którą polubiłam w gimnazjum.

Dobra dosyć już o mnie. Jakie są wasze odczucia w stosunku do dzisiejszego dnia?

Informacje blogowe.

Jak widzicie stworzyłam wiele podstron( pod szablonem). Szczególną uwagę zwróćcie na akcje, które wymyśliłam " Czytam, bo chcę"- będę tam umieszczać listę książek przeczytanych w danym miesiącu + linki do recenzji, " Czytam, bo muszę" -lista książek szkolnych + recenzje, "Polacy też potrafią " - lista polskich książek, które przeczytałam.

Jak wam się podoba wygląd bloga ? Szablon został wykonany przez Jagodę( link do podstrony znajdziecie po lewej stronie), której bardzo dziękuję za to.

Udostępnij ten wpis /span>

8 komentarzy :

  1. Pierwszy dzień zawsze jest trudny, ale fajnie, że znalazłaś koleżankę, która ma takie same zainteresowania co ty. Strasznie wcześnie musisz wstawać. Ja wstaję o 7.00 a i tak dla mnie to męczarnia. Co do twojego pytania szkoła jest ok, ludzie też. Ciekawe jaki będzie jutrzejszy dzień? Okaże się. :D

    pozdrawiam
    www.thebest2000.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ proszę bardzo :*
    co do nowej szkoły.
    na pewno nie będzie tak źle. zdążysz się przyzwyczaić, a gdy będzie już koniec twojej edukacji będziesz się śmiała ze swojej początkowej postawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez nie lubie sie zucac w oczy ;) ja sie szczerze mowiac za bardzo nie cieszylam z rozpoczecia roku szkolnego ale.. trzeba ;( niby mam wyzsza klase ale mniej zajec niz w zeszlym roku (przynajmnniej to ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. powrot do szkoly? ... boze... jedynym ,,plusem'' jest chyba to ze mam mniej zajec niz w poprzedniej klasie a to ze pani co lekcja bedzie robila wam kartkowki.... no cos u mnie w szkole tez tak jest (z geografia)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj, miałam ten sam problem. Pierwszy dzień dzisiaj w nowej szkole ;P Stres był bo nie znałam ani jednej osoby z klasy i byłam pewna że dzisiejszy dzień to będzie porażka... a okazało się zupełnie odwrotnie. Cała klasa jest świetna.! I już pierwszego dnia znalazłam sobie grupke 6 dziewczyn z klasy z którymi trzymam :) To początek więc jeszcze ich nie znam ale jestem dobrej myśli. Nauczyciele też świetni :D W końcu stwierdziłam że nie ma się czym przejmować bo co będzie to będzie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten sam problem, bardzo się stresowałam nową szkołą bo nikogo z klasy nie znałam ale od razu po wejściu namierzyłam grupe 6 dziewczyn z którymi zaczęłam rozmawiać i teraz trzymamy się razem :) Nie wiem jak to będzie później bo to dopiero początek i dobrze ich nie znam ale jestem dobrej myśli. Nauczyciele też są świetni ;)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie zaczęłam drugą LO, a tobie życzę powodzenia w nowej szkole i szybkiego odnalezienia się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem teraz w 6 klasie, więc nie miałam problemów żeby z kimś się zaprzyjaźnić, ponieważ była to dla mnie już stara klasa, w której każdego już znałam . :) Chodzę do szkoły już miesiąc, a mam już jej trochę dosyć. Za bardzo naciskają już mam chyba 10 czy 9 ocenę. Z matematyki miałam już 4 kartk. a szykuje się 5. U mnie jest taka pani od przyrody, zachowuję się tak jak twoja od historii. Mam nadzieję, że ten rok szkolny szybko przeminie.
    A co do szablonu jest świetny już w wcześniejszym poście psiałam że mi się podoba, teraz tylko powtarzam . ;) Bardzo podoba mi się nastrój jaki tu jest, kolory też są niczego sobie.
    Czekam na następne posty.
    http://my-magical-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.