4/11/2015

Urodzinowa niespodzianka



Kochani jeżeli śledzicie mnie na FB to na pewno wiecie, że szykowałam dla Was niespodziankę z bardzo ważnej dla mnie okazji. Nic więcej wam nie zdradziłam. Ale dziś nadeszła pora, aby pokazać wam, co dla Was przygotowałam. 

16 kwietnia będę obchodzić swoje 18 urodziny. Taa człowiek się starzeje i nie powinnam się z tego cieszyć. Czasem wołałabym cofnąć się kilka lat wstecz, ale czas płynie nadal naprzód. Mimo tego, że znów jestem starsza o rok hahah chcę Wam podarować kilka prezentów książkowych.



Do konkursu przeznaczyłam 6 książek, które są nowe i nie są zniszczone. Podzieliłam je na 2 zestawy. I do każdego zestawu jest inne pytanie konkursowe.

UWAGA! Książkę uczestnik wybiera sobie sam, ale może wybrać tylko jeden tytuł. Jednak jest możliwość odpowiedzenia na dwa zadania konkursowe i wtedy można wybrać sobie po jednej książce z każdego zestawu.

Konkurs trwa od 11.04 do 30.04

Odpowiedzi wpisujecie w komentarzach pod filmikiem na YouTube. Do zadania konkursowego należy dopisać swój adres email, gdyż ze zwycięzcami skontaktuję się mailowo.

Zadania konkursowe oraz więcej szczegółów znajdziecie w moim filmiku. I to właśnie w komentarzach pod nim macie wpisywać odpowiedzi.




Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na wasze odpowiedzi i życzyć Wam powodzenia.

Udostępnij ten wpis /span>

1 komentarz :

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.