2/05/2016

#08 - Mockingjay Book Tag


Wiecie, że uwielbiam Igrzyska śmierci i jakiś czas temu znalazłam tag związany z moją ukochaną serią, ale nigdy nie miałam czasu, aby go nagrać. W ferie gardło całkowicie mi wysiadło. Przez kilka dni nie mogłam praktycznie nic mówić, a chciałam coś nagrać, bo miała trochę wolnego czasu i chciałam go wykorzystać. Moje gardło było przeszkodą w mówieniu, ale nie przeszkodziło mi w nagrywaniu. Jeżeli chcecie wiedzieć jak wybrnęłam z tej sytuacji to konieczne zapraszam do oglądania tego tagu. 



       LINK


 To chyba najkrótszy filmik w historii mojego kanału hhahah. Mam nadzieję, że choć trochę wam się podoba. Jeżeli macie ochotę zrobić ten tag to czujcie się przez mnie nominowani. 
Udostępnij ten wpis /span>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.