2/29/2016

Podaj dalej,czyli książka w podróży (EDYCJA 4 )


W związku z tm, że dwie tury tej akcji zostaną niedługo zakończone postanowiłam wysłać w podróż po Polsce kolejną książkę. Zakończenie akcji i lista osób, do których powędruje po jednym egzemplarzu "Planu" i "Goniąc cieni", bo to z tymi książkami był poprzednie tury już niedługo na blogu. Nie mogę uwierzyć, że to już 4 edycja. Bardzo dziękuję wszystkim za zainteresowanie i mam nadzieję, że tym razem też wielu z Was będzie chciało wziąć w niej udział. Tym razem powieść, o której było ostatnio dość głośno. Mowa tutaj o "Czy wspominałam, że cię kocham" Estelle Maskame. 


Regulamin 

1. Osoba, która otrzyma książkę zostanie wylosowana.
2. Czas na przeczytanie książki: 3 tygodnie( można przedłużyć do miesiąca jeśli zostanie to ze mną uzgodnione)
3. Konieczność napisania email - sylatyla@interia.pl, aby potwierdzić odebranie przesyłki.
4. Zrobić sobie zdjęcie z książką ( wysłać mailem)
5. Należy na stronie tytułowej napisać parę słów(mogą to być spostrzeżenia o lekturze- max kilka zdań)
6. Po przeczytaniu trzeba napisać recenzję książki (jeżeli nie masz bloga możesz umieścić ją na różnych portalach itp.)
7. Osoba posiadająca książkę organizuje tę akcję u siebie, a następnie przekazuje ją innym, którzy potwierdzają u mnie odbiór przesyłki.
8. Wpis dotyczący akcji musi zawierać nazwę akcji , link do mojego bloga i logo akcji.
9.Jeden egzemplarz będzie wędrował po Polsce, a drugi zostanie wysłany jednemu uczestnikowi akcji na zakończenie. 

Jeżeli chcecie zgłosić się do przeczytania książki w komentarzach pod tym postem wyraźcie chęć  uczestnictwa ( np. zgłaszam się itp.) ,  podajcie swój adres email oraz musicie obserwować mojego bloga. Zgłaszać  możecie się od 29 do 13.03.16)

Proszę uczestników o przestrzeganie zasad regulaminu. Chodzi mi głównie o stały kontakt ze mną, bo to naprawdę trudne, gdy osoby nie informują mnie gdzie znajduje się książka i potem naprawdę muszę się natrudzić i prosić o pomoc poprzednich uczestników.
Na razie to chyba tyle.Gdybyście mieli jakieś pytania dotyczące akcji to koniecznie zadawajcie je w komentarzach.

Za przekazanie egzemplarzy do akcji dziękuję:


Udostępnij ten wpis /span>

3 komentarze :

  1. Zgłaszam się :) msieprawska36@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie wezmę udzial.
    Www.poligon-domowy.blogspot.com
    Sprezentuj(małpa)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno lista otwarta? Ja chętnie przygarne każda książkę ;)

      Usuń

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.