2/14/2016

Rankig 5 || Ulubione książkowe romansidła


      Miłość, kwiatki, czekoladki, a ja dziś........

Przychodzę do Was z rankingiem moich ulubionych książkowych romansideł. Nie stawiałam na klasyki, bo jeszcze się z nimi nie miałam okazji zapoznać( moje postanowienie : po maturze), ale znajdziecie w nim wiele ciekawych pozycji. Jeżeli śledzicie mojego bloga lub mój kanał od jakiegoś czasu to już wiecie jaka książka pojawi się na miejscu pierwszym. A czy udało mi się Was zaskoczyć pozostałymi pozycjami? Czy aż tak dobrze mnie znacie i zaskoczenia nie było? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. 





Filmik powstał w ramach walentynkowej akcji, którą tworzyłam wraz z innymi booktuberkami. Koniecznie zajrzyjcie też do ich filmików.  









Udostępnij ten wpis /span>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.