8/23/2016

#11 - TO czy TO tag książkowy

Cześć dziś przychodzę do Was z bardzo lekkim i przyjemnym tagiem stworzonym przez Anie z Książkowego Raju, którą bardzo serdecznie pozdrawiam. Przez nikogo nie zostałam nominowana, ale zarówno Ania jak i Hania z blogu Adaline Bookworm powiedziały, że jeżeli koś ma ochotę wykonać ten tag to może się poczuć przez nie nominowany, a więc poczułam się nominowana i dlatego dziś przychodzę do Was z tym tagiem. Będzie to szybki tag, bo wydaje mi się, że pytania nie wymagają jakiś dłuższych odpowiedzi.Mam nadzieję, że na pytania odpowiecie razem ze mną i koniecznie podzielicie się swoimi odpowiedziami w komentarzach.



1. Wolałabyś zawodowo pisać książki czy wydawać czyjeś książki?


Hymm.. Zawodowo pisać książki chociaż praca w wydawnictwie też mi się marzy, ale raczej chciałabym zajmować się reklamą. Myślę, że byłabym w tym całkiem niezła, bo np. w projektowaniu okładek, czy też korekcie byłabym beznadziejna. 


2. Wolałabyś zapomnieć treści wszystkich przeczytanych przez siebie książek czy żeby twoja biblioteczka uległa zniszczeniu?


Zapomnieć treści przeczytanych książek, bo często tak mam, że jak przeczytam jakąś dobrą książkę to chciałabym przeczytać ją jeszcze raz w taki sposób jakbym czytała ją po raz pierwszy, bo wtedy mogłaby odczuwać te same emocje. 


3. Wolałabyś zaprzyjaźnić się z pozytywnym bohaterem czy na zawsze pokonać negatywną postać?


Mega prosty plan. Zaprzyjaźnię się z pozytywnym bohaterem i razem pokonamy złą postać i każdy będzie żył długo i szczęśliwie. No może oprócz tej złej postaci hahha. Ale w końcu zasłużył. Prawda?


4. Wolałabyś wydać własną książkę czy wydać swoją kolekcję zakładek?


Zdecydowanie wydać własną książkę.


5. Wolałabyś zgubić książkę z biblioteki czy zgubić książkę, która jest twoją własnością?


Obie sytuacje mi się już kiedyś zdarzyły i wydaje mi się, że wolałabym zgubić własną książkę, bo wtedy nie miałabym problemów z biblioteką jak miałam kiedyś. 


6. Wolałabyś stracić wszystkie zdjęcia książek które zrobiłaś czy wszystkie recenzje które napisałaś?


Moje zdjęcia nie są jakieś nie wiadomo jakie cudowne, więc myślę, że nie przeżywałabym tego, że je straciłam. Natomiast nie przeżyłabym gdyby straciła swoje wszystkie recenzje, bo to oznaczałoby, że trzy lata mojej pracy poszło od tak do kosza 


7. Wolałabyś ożywić ulubionego bohatera z powieści czy dać nieśmiertelność i nieskończoną wenę ulubionemu autorowi?


Na ten moment nie posiadam bohatera, którego chciałabym ożywić, więc wolałabym dać nieskończoną wenę i nieśmiertelność autorowi.


8. Wolałabyś żeby ktoś opisał całe twoje życie czy nakręcił film na jego podstawie?


Film, bo więcej osób poznałoby moją historię. 


9. Wolałabyś być bohaterem powieści obyczajowej czy fantastycznej?


Książki fantasy, bo chciałabym mieć jakieś moce albo być jakąś istotą nadprzyrodzoną. To byłoby mega hhaha. 


10. Wolałabyś posiadać jeden niesamowity, magiczny itp. przedmiot, który by działał czy spędzić jeden dzień w ulubionym świecie książkowym?


Cztery spędzi ze mną dzień w świecie Niezgodnej albo będę mieć pelerynę niewidkę. Hym.. ciężki wybór. Chyba jednak ostatecznie wygrywa peleryna. 


11. Wolałabyś żeby twoja książka odniosła wielki sukces czy żeby twój blog/vlog odniósł wielki sukces?


Ze względu na moje marzenie napisania książki to chyba jednak chciałabym, żeby ona odniosła sukces. 






Udostępnij ten wpis /span>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.