9/06/2016

Podsumowanie akcji "Podaj dalej, czyli książka w podróży" edycji 1, 2, 3


Cześć moi drodzy. Dziś nadszedł ten czas, aby podsumować trzy edycje mojej akcji "Podaj dalej, czyli książka w podróży". Podsumowanie wcale nie oznacza, że to koniec akcji, bo jak wiecie teraz możecie czytać książkę "Czy wspominałam, że cię kocham" i nadal możecie się zgłaszać ( w komentarzach albo w wiadomości na FB). 

To podsumowanie powinnam napisać już jakiś czas temu, ale chciałam poczekać aż wrócą do mnie wszystkie trzy książki biorące udział w akcji i dlatego tern post pojawia się dopiero dzisiaj. 


Te trzy edycje były zarówno dla mnie jak i dla Was niesamowitą przygodą. Dla mnie, bo miałam z Wami kontakt i niektórych mogłam lepiej poznać. Dla Was, bo mieliście okazję przeczytać książkę, zrobić sobie z nią zdjęcie i po waszych słowach skierowanych do mnie wnioskuję, że to było również dla was niesamowite uczucie trzymać książkę, która wędrowała po różnych częściach Polski.

Prowadzenie akcji sprawiło, że czułam, że  tworzę coś wyjątkowego, w co mogę zaangażować Was. Ale "Podaj dalej, czyli książka w podróży" było dla mnie również dużą odpowiedzialnością. Nie mogłam sobie pozwolić na "spuszczenie książki z oka" i musiałam wszystko mieć pod kontrolą. I tu duże podziękowania dla Was, że mi pomagaliście i często odpowiadaliście na moje pytania i pomogliście się odnaleźć, gdy trochę się zagubiłam. A czasem się to zdarzała,bo niektórzy nie informowali, że książka jest u nich. Dziękuję Wam jeszcze za te wszystkie miłe słowa o akcji, bo wiele dla mnie one znaczą. 

Od moich znajomych blogerek wiele słyszałam jak kończą się takie akcje. Książki często giną na poczcie albo po prostu uczestnicy zostawiają ją u siebie. I tu kolejnej podziękowania dla Was, że jesteście uczciwi i potrafiliście się świetnie bawić. Jesteście najlepsi. Ale przejdźmy w końcu do podsumowania. 

Nie wiem, cz pamiętacie, ale obiecałam jednej wylosowanej osobie pod koniec akcji nowy egzemplarz książki, a ja obietnic dotrzymuję tak więc w podsumowaniu każdej książki znajdziecie imię osoby, do której powędruje egzemplarz powieści. 


"Odblask" Piotra Kotwicy powędrował do : 
Hania P. - RECENZJA

Ami - RECENZJA
Chabrowa - RECENZJA
Monweg - RECENZJA
                                                                                     malutk_a - RECENZJA
                                                                                    Ensorcelee Mija RECENZJA

Nowy egzemplarz wędruje do Read with nefmi. 





Książka "Goniąc cienie" Marty Bilewicz powędrowała do:

1. Paticzova - Druga Nibylandia
2. Patrycja P. - Fantastykaa
3. Kasia Siciarek
4. Daria Krys -Rękodzieło Etoile
5.Justyna P. - Przez krótką chwilę
6. Wiola
7.Dominika - Czytelnia Dominiki
8.Ania - Wonderland of books
9. Agata - Naczytane
10. Martyna - Lewa strona literki M.
11. Little Black - Little Black
13. Paulina






Książka wędruje do Czytelni Dominiki.



"Plan" Patrycji Gryciuk powędrował do:

1.Jagody Miśkiewicz - My blueberry life
2.Natalii Łubińskiej - Recenzje według Natalii
3.Ola Zadorożna - Zakątek Czytelnika
4.Natalia Rozmiarek 
5.Sandra Hausmann
6.Justyna Kowol 
7.Agata Górecka - Książkopatia
8.Aleksandrowe myśli - Aleksandrowe myśli
9.Agnieszka Kolanowska - Nie teraz właśnie czytam...
10.Asia - Niebieska zakładka
11.Kasia - K-czyta
12. Martyna - Zaczytana Majka






Nowy egzemplarz trafia do Agaty. 



Udostępnij ten wpis /span>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.