1/14/2017

Gdzie kupuję książki? Zestawienie księgarń.


Kilka razy zostałam zapytana o to, gdzie kupuję książki, dlatego postanowiłam zrobić o tym wpis na blogu. Wiem, że ostatnio jest sporo tego typu postów na blogosferze, czy też booktubie, ale stwierdziłam, że chcę opowiedzieć Wam o tym jak to wygląda u mnie i jeżeli zostanę jeszcze raz zapytana o to, gdzie kupuję i gdzie warto kupować książki będę odsyłać wszystkich do tego wpisu. 

Nie będę rozpisywać się na ten temat nie wiadomo jak długo, bo nie warto. Moim numerem jeden od jakiegoś roku, bo właśnie wtedy odkryłam tę księgarnię jest strona nieprzeczytane.pl i właśnie głównie tam robię swoje zakupy książkowe. 

Oczywiście zdarza mi się zamówić książki gdzieś indziej jak są jakieś promocje, ale dla mnie ta księgarnia zawsze będzie numerem jeden i polecam ją każdemu. Jest ona najlepsza ze wszystkich księgarń istniejących na runku i moim zdaniem nie ma, co nad tym dyskutować. I w dzisiejszym poście Wam to udowodnię. Zanim do tego przejdę chciałabym wypowiedzieć się na temat Empiku. Szczerze? To nie rozumiem dlaczego ludzi kupują tam książki. To jest najdroższa księgarnia ze wszystkich istniejących. Rozumiem, że Empik często ma książki przed premierą albo ktoś chce kupić tam płytę( chociaż moim zdaniem płyty też mają drogie), ale po za tym nie wiem, czemu ludzie wydają czterdzieści złotych za jedną książkę jak za tą cenę w innych księgarniach dostaliby dwie. 

Dla tych, którzy nie wierzą mi, że księgarnia nieprzeczytane.pl jest najlepsza ze wszystkich  przygotowałam pewne zestawienie. Uprzedzając komentarze niektórych osób piszę ten post z własnej niewymuszonej woli i nie otrzymałam żadnych pieniędzy od księgarni. Po prostu chcę Wam polecić miejsce, gdzie moim zdaniem najbardziej opłaca się zamawiać książki. 


Tytuł/Księgarnia
Nieprzeczytane
Aros
Bonito
Tania książka
Matras
Empik
PROMYCZEK”
HOLDEN KIM

23,98

27.93

29,93

23,99

33,38

36,99
KASACJA”
REMIGIUSZ MRÓZ

22,62

24.43

26,18

26,18

26,18

29,49
SZKLANY TRON” SARAH J. MAAS

21,90

25.83

27,68

27,68

30,87

30,99
ŚWIATŁO, KTÓREGO NIE WIDAĆ” ANTHONY DOERR

28,60

27.99

29.99

35,99

41,35

46,49
MAŁE ŻYCIE” YANAGIHARA HANYA

33,97

41.99

44,99

44,99

44,99

48,99
IGRZYSKA ŚMIERCI”
COLLINS SUZANNE

20,63

20,93

22.43

26,91

25,01

28,49
SUMA
151,70
169,10
181,20
185,74
201,78
221,44


Matematyka to trudna dziedzina, ale z pomocą kalkulatora udało mi się dokonać obliczeń i mam nadzieję, że się nie pomyliłam. Jak widać numerem jeden jest nieprzeczytane.pl. Konkurować może z nią najwyżej Aros. A o Empiku to się już nawet nie wypowiem. 

A wy gdzie robicie zakupy książkowe? Jestem ciekawa, czy przekonałam Was do mojej ulubionej księgarni. Dajcie znać o tym w komentarzach. 


Udostępnij ten wpis /span>

1 komentarz :

  1. Fakt, nieprzeczytane często ma najlepsze ceny, ale dochodzi wysyłka, więc jedną książkę często taniej mi zamówić na Świecie Książki i odebrać osobiście w księgarni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.