3/15/2017

Dlaczego wolę seriale od filmów?






Myślę, że wiecie, że jestem uzależniona od seriali i potrafię oglądać je przez całe dnie. Filmy też oglądam, ale to seriale skradły moje serce i głównie na nie poświęcam swój czas. Ale dlaczego wolę seriale od filmów? 


1. Seriale trwają dużej niż filmy, przez co historie są zawsze bardziej rozwinięte.

2. Mogę bardziej utożsamić się z bohaterami.
3. Bohaterowie ewoluują i widzimy ich z różnych perspektyw.
4. Mogę dłużej shipować daną parę.
5. Oglądając film w kinie ludzie irytują mnie swoim zachowaniem.

6. Bo wyczekuję ich miesiącami i nie dają o sobie zapomnieć.
7. Dzięki serialom poznałam mnóstwo nowych osób, które oglądają to co ja.
8. Bo fani seriali wymyślają niestworzone teorie dotyczące dalszych wydarzeń. 
9. Bo seriale zainspirowały mnie do napisania opowiadania.

10. Bo one łamią mi serce.

11. Bo potrafię siedzieć cały dzień i oglądać serial udając,że to normalne.
12. Bo czasem mam ochotę zabić scenarzystów za to co zrobili.
13. Bo w serialach poznałam swoich mężów.
14. Bo, gdy serial się kończy cały czas za nim tęsknie.












Udostępnij ten wpis /span>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.