5/07/2017

I AM THE READER BOOK TAG



 Wybierz jedno słowo, które opisuje bycie czytelnikiem.

Długo szukałam takiego słowa i w końcu znalazłam idealny wyraz – różnorodność. Każdy czytelnik lubi coś innego. Każdemu w jakieś książce spodoba się coś innego i każdy zwróci uwagę na coś innego.

Jaka jest pierwsza książka, którą pokochałeś ?

Wydaje mi się, że jest to Stowarzyszenie umarłych poetów, które przeczytałam w gimnazjum. Wcześniej czytałam książki, które mi się spodobały, jak np. Szatan z siódmej klasy, czy Chłopcy z placu broni, ale one jakoś nie sprawiły, że zaczęłam czytać więcej. To właśnie Stowarzyszenie umarłych poetów sprawiło, że zaczęłam czytać dla siebie. 

Twarda oprawa czy miękka?

Zdecydowanie twarda

Jak czytanie ukształtowało twoją osobowość?

Myślę, że stałam się bardziej otwartą osobą. W przeszłości byłam bardzo nieśmiała i przez czytanie założyłam bloga potem kanał, przez co poznałam wielu wspaniałych ludzi i z zbiegiem czasu zaczęłam otwierać się na innych ludzi. 

Jaką książkę czytasz, gdy potrzebujesz pocieszenia?

Nie mam takiej książki, którą czytałabym na pocieszenie. Chociaż myślę, że twórczość Kasie West może mnie pocieszyć, ponieważ uwielbiam jej książki, bo są bardzo urocze.

Dzięki komu jesteś czytelnikiem?

Wydaje mi się,że na to miały wpływ dwie osoby. Po pierwsze moja mama, która również czyta od czasu do czasu. Czyta tylko romanse historyczne, więc nie za bardzo są to moje klimaty, ale jak byłam mała obserwowałam ją jak czyta. Kolejną osoba jest moja pani od polskiego z podstawówki, z którą czasem rozmawiałam o książkach i pożyczałam jej coś ze swojej biblioteczki.

Jaka książka zmieniła twoje zachowanie lub twoje spojrzenie na świat?

Myślę, że dla niektórych nie będzie to zaskoczenie. Ostatni wykład Randyego Pauscha to jedna z najważniejszych książek w moim życiu. Randy to osoba, którą niezmiernie szanuję i podziwiam. Nie mogę uwierzyć, że życie jest tak niesprawiedliwe i nie ma już go z nami na tym świecie. Chciałabym mu podziękować za to, że pokazał mi, że marzenia się spełniają, wystarczy tylko tego chcieć. Chciałabym mu też powiedzieć, że był wspaniałym człowiekiem.

Za nominację dziękuję : Made by Caroline 
Nominuję : The girl in the book 
Udostępnij ten wpis /span>

1 komentarz :

  1. Marta Wieteska (Książki w Piek2 czerwca 2017 17:39

    Tag wymaga chwili namysłu, jednak wydaje się bardzo fajny! Coś czuję, że chętnie go podkradnę i roześlę dalej. A różnorodność idealnie opisuje czytelników!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.