7/11/2017

Kasie West || Chłopak z innej bajki


Chłopak z innej bajki to już 4 książka Kasie West, którą czytałam i która podbiła moje serce. Dziś oficjalnie mogę nazwać pisarkę moją ukochaną autorką powieści młodzieżowych. Dla mnie jest królową tego gatunku, bo nikt inny nie tworzy powieści, podczas których uśmiech nie schodzi z mojej twarzy nawet na sekundę. Jeżeli choć trochę ufacie moim opiniom to koniecznie musicie sięgnąć po którąś z jej powieści, bo jestem pewna, że się nie zawiedziecie.

Caymen ma 17 lat i po szkole pracuje w należącym do jej mamy nieco dziwacznym sklepie z porcelanowymi lalkami i specjalizuje się w sarkastycznym podejściu do życia, szczególnie wobec bogaczy. Lata obserwacji zamożnych ludzi zza lady i życiowe doświadczenia mamy nauczyły ją, że nie można im ufać, a do tego są zblazowani, nieuprzejmi i przekonani, że cały świat powinien leżeć u ich stóp. Gdy do sklepu trafia Xander, wysoki, przystojny i na swój sposób uroczy, ale najwyraźniej obrzydliwie bogaty, od razu widać, że jest z totalnie innej bajki. Caymen co prawda znajduje z nim wspólny język, ale jest przekonana, że jego zainteresowanie nie potrwa długo. Gdy Xandrowi niemal udaje się ją do siebie przekonać, dziewczyna odkrywa, że pieniądze grają w ich związku o wiele większą rolę, niż sądziła. Na ich wspólnej drodze piętrzą się przeszkody... czy ostatecznie trafią razem do tej samej bajki?
Strona Wydawnictwa 


Chłopak z innej bajki poruszył dość już znany motyw i też często powielany a mianowicie biedna dziewczyna zakochująca się w bogatym i przystojnym chłopaku. Takich historii było już mnóstwo, ale właśnie opowieść Kasie jest wyjątkowa. Dlaczego? Bo owszem jest przewidywalna, ale nigdy nie czytałam tak uroczych książek jak jej. Ta przewidywalność w ogóle u niej nie przeszkadza. 





Po prostu próbuje czuć się szczęśliwa i o niczym więcej nie marzyć.




Przyznaję, że nie jest to moja ulubiona książka tej autorki. Moje serce zawsze będzie należeć do P.S. I like you i Chłopaka na zastępstwo, bo te historie najbardziej przypadły mi do gustu. Ale Chłopaka z innej bajki umieszczam na miejscu 3 w moich rankingu. 

Warto zwrócić uwagę na Chłopaka z innej bajki ze względu na bohaterów. Caymen jest chyba najbardziej sarkastyczną postacią wykreowaną przez Kasie. Ma dość specyficzne poczucie humoru, które nie każdy rozumie oraz sarkazm wylewa się u niej w co drugim zdaniu. Do tego Xander, który z początku wydaje się być wpatrzonym w siebie bogatym chłopczykiem, ale tak naprawdę jest chłopakiem z poczuciem humoru, który poszukuje swojej własnej drogi życiowej. 


- Myślisz, że zawsze chodzi o ciebie?
- To o co poszło?
- O ciebie.

Miłość u Kasie West jest zawsze na pierwszym planie, ale w swoich książkach próbuje przekazać coś ważnego. To nie są tylko puste i głupiutkie opowieści o zakochanych nastolatkach. W Chłopaku z innej bajki autorka pokazuje, że nie powinniśmy oceniać ludzi po wyglądzie, bo często za tym jak wyglądamy kryje się coś znacznie więcej. Porusza również temat wychowywania się bez ojca, czy też wyboru przyszłości, przed którym stawiani są młodzi ludzie. To książka o poszukiwaniu i odkrywaniu prawdziwego siebie. 

Jak to jest, że jedni chyba od urodzenia wiedzą, co chcą zrobić z życiem, inni natomiast -a przede wszystkim ja- nie mają zielonego pojęcia. 

Wszystkie książki Kasie są idealne na ten letni czas. Więc jeżeli trochę Was skusiłam do przeczytania ich, to wakacje są idealnym momentem na to, żeby sięgnąć po Chłopaka z innej bajki, czy też pozostałe powieści autorki. Ja z całego serca Wam je polecam. 

Za możliwość przeczytania książki dziękuję:


Udostępnij ten wpis /span>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.