8/31/2017

4 urodziny Spojrzenie na kulturę + kilka przemyśleń




Dziś kiedy publikuję ten post jest 31 sierpnia 2017 roku. Słuchając playlisty do Tajemnej historii, która swoją drogą jest przegenialna, próbuję skleić dla was parę słów. Nie wyobrażam sobie, że w tym dniu nie mogłabym się do was nie odezwać i nie podziękować wam za wszystko. Bo dzisiejszy dzień jest bardzo szczególny, ponieważ mijają 4 lata odkąd założyłam tego bloga. 

4 lata to naprawdę sporo czasu. Nie zawsze było łatwo. Nawet teraz nie zawsze tak jest. Często nie mam już ochoty pisać albo po prostu jestem zawalona studiami i nie mogę znaleźć czasu żeby się do was tutaj odezwać. Tak nie mam już ochoty pisać tak często jak kiedyś to robiłam, ale to nie znaczy, że Spojrzenie na kulturę jest dla mnie mniej ważne. Czasem mam ochotę rzucić wszystko. Zostawić tego bloga, kanał i zniknąć. Ale w każdych takich momentach kiedy chcę odpuścić pojawia się powód, dla którego chcę jednak zostać. I teraz napiszę pewnie największy banał takich wpisów, ale tym powodem jesteście wy. Mam ochotę się poddać, bo pisanie nie daje mi aż tak dużej satysfakcji jak kiedyś, mało kto już tu zagląda, ale potem ktoś z was do mnie pisze, że przeczytał książkę, którą polecałam i że jest zachwycony albo po prostu się do mnie odzywacie. I nie wiecie jak jestem wam za to wdzięczna. 

Nie mam zamiaru zmuszać się do pisania i robić coś na siłę, bo wtedy moje teksty nie są dobre. Nie zamierzam rzucać tego miejsca, bo jest ono dla mnie zbyt ważne. Będę odzywać się wtedy kiedy poczuję potrzebę podzielenia się czymś z wami. Mam nadzieję, że to zrozumiecie. Jestem pewna, że kiedyś postanowię, że Spojrzenie na kulturę zniknie i powiem wam wtedy „do widzenia”, ale to jeszcze nie jest ten czas. Kocham to moje małe miejsce, które stworzyłam. Dzięki temu blogowi mogę podzielić się swoimi pasjami. Mam nadzieję, że odnajdę znowu tę radość z pisania, którą utraciłam jakiś czas temu, bo bez tego mojego kawałka internetu nie byłabym tym kim jestem dziś. Tak wiem kolejny banał. Ale taka jest prawda. Decyzja, którą podjęłam kilka lat temu wpłynęłam na całe moje życie. Dzięki Spojrzeniu na kulturę poznałam wielu niesamowitych ludzi, jeżdżę na targi, mam kontakt z niektórymi autorami, założyłam kanał, stałam się bardziej otwarta i mogłabym jeszcze trochę tak wymieniać.

Dziś z całego serducha gorąco dziękuję każdej osobie, która choć raz odwiedziła tego bloga. A szczególnie dziękuję tym, którzy są ze mną od początku. Jesteście przecudowni. Dziękuję. 

WOW serioo to już 4 lata. Mimo tego, że piszę ten wpis nie mogę uwierzyć, że już tyle czasu minęło. Ale chyba powinnam się już z wami pożegnać, bo wiecie wiele wspomnień i w słuchawkach dołująca piosenka. Nie będę pisać, że do następnej rocznicy. Po prostu do następnego wpisu. Mam nadzieję, że będzie to niedługo. Dziękuję jeszcze raz za wszystko.
Udostępnij ten wpis /span>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.