3/22/2015

#02 - Wystarczy słowo - Imię


Dziś postanowiłam sprawdzić, czy imiona określają nasz charakter. Czy mają wpływ na to, jacy jesteśmy? Ten mały eksperyment przeprowadzę na przykładzie mojego imienia, ale jeżeli chcielibyście sprawdzić, co oznacza wasze imię to zapraszam was na stronę IMIONA . Tam znajdziecie opisy pod względem kariery, rodziny, przyjaciół i nie tylko.





Przedstawię wam kilka informacji o Sylwii, które zostały przedstawione na stronie internetowej i sprawdzę, czy moje imię powie mi prawdę o tym, jaka jestem.

Sylwia dobrze poradzi sobie w zawodach związanych z medycyną, pedagogiką, literaturą, dziennikarstwem i biznesem.

Ojej to cudowna wiadomość. Zastanawiałam się nad pracą dziennikarza, ale biorąc pod uwagę rynek pracy zrezygnowałam z tych planów. Kiedyś myślałam nad pracą nauczyciela i pomału do tego wracam.
Imieniny: 07.09, 11.03
 No proszę tu też się zgadzam gdyż obchodzę je 03.11

Imię Sylwia wskazuje na osobę pełną pomysłów, osobę, która nie może usiedzieć w miejscu, która nie znosi nudy i musi ciągle coś robić – jednym słowem mówiąc – choleryczka. Znaczenie imienia Sylwia wskazuje również na to, że Sylwia to niepoprawne romantyczki i marzycielki, ale tylko i wyłącznie we własnym świecie, gdyż na co dzień są racjonalistkami i są niezwykle zimne dla otoczenia. Imię Sylwia mówi również, iż szczególną sympatią Sylwie darzą naturę i przyrodę i to w jej zaciszu lubią spędzać czas.

Jeżeli chodzi o głowę pełną pomysłów to wydaje mi się, że to prawda. Potwierdzić to mogą liczne akcje na moim blogu, które zostały stworzone przeze mnie. Zdecydowanie można nazwać mnie niepoprawną romantyczką i marzycielką. Ale jeżeli podejmuję ważną decyzję w swoim życiu wtedy staram się myśleć realistycznie.

Totemem zwierzęcym dla imienia Sylwia jest gołąb, którego znaczenie w połączeniu ze znaczeniem imienia Sylwia daje nam określenie: „ta, co lata wysoko” i faktycznie Sylwia lubi mierzyć wysoko, przez co często słyszy, że kiedyś spadnie i już się nigdy nie podniesie od porażki. Głównymi cechami Sylwii są: pobudliwość, nerwowość, wysoki intelekt i ambicja, a także silna wola. Sylwia jest osobą, z którą trudno wytrzymać. Bardzo często od wielkiej radości przechodzi do wielkiego smutku. Często płacze i zamykam się we własnym świecie, ale na zewnątrz gra twardą, niedostępną i taką, której zranić się nie da. Jednak pod tą skorupą kryje się krucha dziewczynka, która czuje się bardzo samotna. Sylwia mimo swoich nastrojów jest bardzo pewna siebie i zawsze dąży do celów, które sobie obierze mimo przeszkód, jakie los stawia jej na drodze.
Kolejna prawda, co do mierzenia wysoko i ambicji. Czasem zdarza przechodzić mi ze stanu radości do smutku, ale to pewnie przez rodzaj muzyki, której słucham i moją romantyczną duszę. Oj tak tak często płaczę na filmach i serialach. Potrafię poryczeć się prawie na wszystkim hahah

Jeśli chodzi o uczucia to znaczenie imienia Sylwia mówi tutaj, że lubi ona grać na uczuciach innych i się nimi bawić. Z łatwością potrafi rozkochać w sobie mężczyzn, a po czasie powiedzieć im bye bye, przez co uważana jest za zimną. Jeśli chodzi o moralność to raczej Sylwia jej nie ma – często wplątuje się w różne miłosne i nie tylko miłosne przygody, a także wykorzystuje i rani przy tym inne osoby. Nie ma przyjaciół, gdyż woli się alienować, ale ma całe mnóstwo znajomych, gdyż bardzo szybko zapada ludziom w pamięć i nawiązuje kontakty. Sylwia jest pewna swoje zmysłowości i inteligencji, przez co bawi się ludźmi niemalże na każdym kroku, przez co w głębi siebie czuje się bardzo samotna.
Na pewno z łatwością nie rozkochuje w sobie mężczyzn i nie łamię ich serc. Nie lubię bawić się ludźmi. Nie otaczam się tłumem ludzi, ale mam kilu przyjaciół, którym naprawdę mogę ufać.Więc tym razem nic się nie zgadza. 

Sylwia wprost uwielbia imprezy i spotkania towarzyskie. Byle nie siedzieć w domu, może zadawać się z każdym, nie jest szczególne wybredna jeśli chodzi o towarzystwo i wychodzi jej to na dobre jeśli chodzi o to, że każdy weekend ma zajęty
Tu moi znajomi mogą potwierdzić, że tak bardzo za imprezami nie przepadam. Wolę posiedzieć w zaciszu domu i poczytać książkę lub obejrzeć ukochane seriale.

Jak widzicie nie wszystkie cechy i informacje odnosiły się do mnie, ale to dlatego, że każdy człowiek jest inny. Jednak duża część informacji okazała się prawdziwa. Przez co nie mogę w 100% wykluczyć, że nasze imię nie wiąże się z naszymi cechami. Mimo tego nadal sądzę, że byłabym taką samą osobą jaką jestem teraz, jakbym miała inne imię. A jakie jest wasze zdanie na ten temat? Czy wasze imiona potwierdzają waszą osobowość ?

Udostępnij ten wpis /span>

6 komentarzy :

  1. Ja również odnajduje cechy siebie w interpretacji mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, moje imię rzeczywiście odzwierciedla moja osobowść. Niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To teraz moje :)
    Wybuchowa- jak najbardziej. Brak pewności siebie, nerwowość. Zawód lekarz. Jednak jestem na profilu medycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje imie niezbyt mnie odzwierciedla. :( bede do Ciebie zagladac, obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Agata - Z reguły jest optymistycznie nastawiona do świata, posiada wyjątkowe poczucie humoru i ma mnóstwo zwariowanych pomysłów. Zgada się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim przypadku nie do końca się zgadza (Patrycja) ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.