7/27/2015

Dziękuję za wspaniałe 3 lata



Dokładnie 27 lipca 2012 roku napisałam pierwszy wpis na swoim blogu. Dziś mijają 3 lata odkąd dołączyłam do blogosfery. Przez ten czas często miałam ochotę porzucić pisanie, ponieważ mój tryb życia nie pozwala mi często na dodawanie wpisów, a wiadomo, że żeby coś napisać trzeba wcześniej przeczytać książkę lub obejrzeć film itp. I właśnie w takich momentach przybywaliście Wy. Pisaliście do mnie wiadomości, czy wszystko u mnie w porządku. Martwiliście się o mnie. Sam fakt, że zauważyliście, że czasem znikałam na dłuższy czas dawało mi siłę i miałam świadomość, że to, co robię tutaj ma jakiś sens. A po za tym blog jest moją odskocznią. Jak już wcześniej pisałam tych ciężkich momentach miałam ochotę porzucić to wszystko, ale chyba tak naprawdę nie wyobrażam sobie życia bez blogowania. Nie wiem, kiedy to się stało, ale blog stał się tak ważną częścią mnie. To moje małe miejsce gdzie w pewien sposób mogę wyrazić siebie. Gdyby zabrakło tej strony to tak jakby w moim sercu zabrakło pewnej cząstki. A czy można żyć szczęśliwie, gdy czuje się, że czegoś nam brak? 


Dziękuję Wam kochani za wsparcie, które od was otrzymuję. Za to, że czytacie Moje spojrzenie na kulturę i za to, że czytaliście mój pierwszy blog, bo wiem, że nadal odwiedza blog kilka osób, które są ze mną od samego początku. Dziękuję, że dajecie mi siłę i sprawiacie, że wszystko, co robię ma sens. 

Na Instagramie i FB poinformowałam Was, że możecie mi zadawać pytania, na które odpowiem właśnie dziś. Mimo tego, że nie było ich dużo to postanowiłam na nie odpowiedzieć. Dodatkowo postanowiłam napisać wam 30 faktów o mnie(po 10 na każdy rok blogowania).

Co sprawia, że lubisz blogowanie?

Lubię blogowanie, bo to w pewnym sensie odskocznia od rzeczywistości. Blogowanie daje mi możliwość rozwijania swoich pasji. A najbardziej lubię blogowanie za ludzi, których nie poznałabym dzięki blogowi. 

Jakie masz rady dla początkujących blogerów?

Mam tylko jedną, ale moim zdaniem najważniejszą radę. Nie pozwólcie, aby strach Was pokonał. Strach przed tym, co pomyślą sobie inni i strach przed krytyką. Jeżeli naprawdę czujecie, że chcecie to robić to po prostu to róbcie. 

30 faktów o mnie

1. Od września rozpoczynam naukę w 3 klasie liceum na profilu humanistyczno-językowym, więc w maju będę pisała maturę.

2. Przygotowuję się sama do matury z chemii( nie mam już tego przedmiotu w szkole)

3. Boję się większości psów, bo mam niemiłe wspomnienia z dzieciństwa związane z nimi

4. Jestem uzależniona od seriali ( oglądam ich naprawdę sporo)

5. Nie wyobrażam sobie dnia bez filiżanki gorącej kawy. 

6. Kocham herbatę, ale nie lubię eksperymentować z nią. Najlepsza jest dla mnie zwykła z jedną łyżeczką cukru. 

7. Mieszkam na wsi. 

8. Od przedszkola do gimnazjum chodziłam do tego samego budynku i z tymi samymi ludźmi.

9. W roku szkolnym wstaję o 5 rano( gdyż mam o 6 autobus)

10. Okropnie boję się myszy. Gdy zobaczę jakąś wskakuję na krzesło albo inny mebel. 

11. Potrafię rozpłakać się na prawie każdym filmie. 

12. Otaczam się małą grupą ludzi, ale są to osoby, którym naprawdę mogę zaufać.

13. Z moją najlepszą przyjaciółką znam się od 12 lat i w każdej klasie siedziałyśmy razem w ławce. 

14. Żałuję czasu, który kiedyś poświęciłam dla ludzi, którzy okazali się być niegodni tego czasu. 

15. Gdy jestem sama w domu włączam muzykę i tańczę śpiewając tak głośno jak tylko mogę.

16. Potrafię przeziębić się kilka razy w ciągu roku. 

17. Często mam problemy z gardłem i chrypką.

18. Nigdy nie byłam w szpitalu 

19. Nigdy nie miałam różyczki itp. ani złamanej ręki itp. 

20. Jestem typem słuchacza. 

21. Kocham pomarańcze i wszystkie soki i napoje zrobione z tych owoców.

22. Nienawidzę ananasa. 

23. Gdybym mogła mieć jakąś nadprzyrodzoną moc wybrałabym władzę nad ludzkim umysłem. Wiem, że to bardzo egoistyczne, ale to byłoby bardzo pomocne np. w szkole hahha. 

24. 16 kwietnia skończyłam 18 lat.

25. Obecnie robię kurs prawa jazdy.

26. Często, gdy coś mi nie wychodzi to się denerwuję i myślę, że nie dam rady tego zrobić, ale gdy ochłonę to próbuję zrobić to jeszcze raz.

27. Moje porażki często zaniżają moją samoocenę. 

28. Uważam, że każda dziewczyna powinna mieć w swojej szafie przynajmniej jedną marynarkę. 

29. Uwielbiam mężczyzn z lekkim zarostem. 

30. Nigdy nie zaglądam na koniec książki. 

To już koniec informacji o mnie. Mam nadzieję, że dzięki nim lepiej mnie poznaliście. Jeżeli mielibyście jeszcze jakieś pytania to możecie je napisać w komentarzach. Jeszcze raz Wam dziękuję za wszystko. Dzięki za to, że czytacie ten wpis. 

A 31 sierpnia Moje spojrzenie na kulturę obchodzić będzie 2 urodzinki i szykuję dla Was z tej okazji niespodziankę. Wyczekujcie.
Udostępnij ten wpis /span>

3 komentarze :

  1. Gratuluję pięknej rocznicy :) Życzę nowych pomysłów, inspiracji, cierpliwości i wytrwałości na dalsze lata blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy! :) Życzę dużo weny i cierpliwości w pisaniu, mało upadków, dużo wzlotów ;)

    P.S. Nominowałam Ciebie do LBA ;) http://karoinna.blogspot.com/2015/07/lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. To naprawdę jest piękne, że tyle wytrwałas i tak pokochałas blogowanie :3
    Życzę Ci dużo weny, a także ogromnie dużo wytrwałosci (chociaż już ją masz :3).
    Pozdrawiam, esencja-dla-duszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.