7/24/2015

The 100 Book Tag [ ORIGINAL]


The 100 utrzymuje się na pierwszym miejscu moich ulubionych seriali od kilku miesięcy. To serial, który rozpiernicza system i serial, który wielokrotnie pozostawiał mnie w stanie totalnego kaca serialowego. Do tego kilka razy złamał moje serce. I właśnie, dlatego miałam ochotę na zrobienie czegoś związanego z tą produkcją. Z tego, co mi wiadomo nic jeszcze nie powstało z motywem The 100 i oto dziś przychodzę do was z moim pierwszym oryginalnym tagiem, czyli The100 Book Tag. 


Do tej kategorii wybrałam całą serię, którą zna każdy i prawie każdy ją czytał, czyli Igrzyska śmierci. Katniss to zdecydowanie typ bohatera, który potrafi przewodzić grupą ludzi. Jej zdolności przywódcze najbardziej ujawniają się w ostatniej części trylogii, czyli Kosogłosie. Więcej nie mogę zdradzić, bo wiem, że wiele osób nie czytało jeszcze Kosogłosa. 

źródło




Kto normalny zadaje na ostatnie dni szkoły lekturę do czytania? I to jeszcze tak ważną lekturę jak „Chłopi” Władysława Stanisława Reymonta. Kto? Oczywiści, że moja pani od język polskiego. Niestety książki nie udało mi się przeczytać, a to za sprawą „Wybranych” C.J. Daughtery. 

źródło




Jeżeli czytaliście moją recenzję Utraty Rachel Van Dyken wiecie, że moje początki z tą lekturą wcale nie były takie łatwe. Miałam problemy z wejściem w fabułę, gdyż relacje między bohaterami rozwijały się zdecydowanie za szybko. Ale potem Utrata całkowicie mnie pochłonęła. Mimo kilku wad naprawdę warto zapoznać się z pierwszą częścią serii Zatraceni, bo zawiera ona naprawdę sporo prawd życiowych i nakłania czytelnika do refleksji. 

źródło




Jeżeli śledzicie mój fanpage na FB wiecie, że często wspominam tam o pewnej powieści. O książce, która rozpiernicza system. Przeczytałam ją ponad rok temu a nadal jestem przy niej myślami. Całkowicie zawładnęła moim umysłem. Tak tak chodzi jedyny i niepowtarzalny Plan Patrycji Gryciuk. 

Anna na początku Planu była trochę zagubioną dziewczyną, bo całe życie mieszkała w Polsce, ale na studia przeniosła się do Wielkiej Brytanii. Na końcu jest już dojrzałą kobietą. Ogromny wpływ miał na nią Siergiej. Anna zmieniła się nie tylko pod względem charakteru. Zmieniła też sposób ubierania się. Z dżinsów przeniosła się na seksowne sukienki, które tak bardzo kochał Siergiej, co potwierdza wpływ tego mężczyzny na bohaterkę. Anna z początku Planu, a jego końca to zupełnie inne bohaterki, więc zdecydowanie przeszła ona ogromną metamorfozę

źródło





Tutaj wybrałam książkę, którą przeczytałam całkiem niedawno, czyli Niezgodna Veronicy Roth. Mimo tego, że matka Tris miała tajemnice przed swoimi dziećmi to jest jedną z moich ulubionych matek książkowych. Ta bohaterka pokazuje, że bez względu na wszystko nasze mamy zawsze będą nas kochć. Jest przykładem poświęcenia się z miłości za swoje dziecko. 

źródło



Chciałam wybrać do tej kategorii 3 książki, ale w swojej biblioteczce znalazłam tylko 2. Nie mam pojęcia, gdzie jest ta 3 ani jaki miała tytuł i może to nawet lepiej. Do tej kategorii wybrałam Półmrok Anny Stuczeń oraz Magiczną tajemnicę Agnieszki Łaski Chyba zawsze w tego typu kategoriach będę wam pokazywać właśnie te dwie książki. Nie mówię tym pozycją „nie” tyko, dlatego, że prawdopodobnie zostały napisane przez nastolatki. Czytałam wiele książek, które wyszły spod pióra nastolatek i zobaczyłam w nich potencjał. Te książki byłyby świetne, gdyby jeszcze trochę nad nimi popracowano, ale nie mogę tego powiedzieć o tych 2 książkach. 








Dzięki Anitce z Book Reviews i dzięki akcji, którą prowadziła wraz z Eweliną Mierzwińską i Olgą z Wielkiego buka miałam okazję przeczytać tą cudowną książkę . Tarantula nie liczy nawet 200 stron a każda karta jest naprawdę cudowna. Nie mogę wam zdradzić wiele, bo to byłby spojler. Mogę jedynie napisać, że chodzi o operacje plastyczne. 

źródło


W tej kategorii nie musiałam się zastanawiać. Od początku wiedziałam, którą książkę będę chciała wam pokazać. Może się powtórzę, bo pisałam to samo w recenzji Ostatniego wykładu, ale Randy Pausch od czasu przeczytania jego książki jest dla mnie wzorem do naśladowania. 


źródlo





Zdecydowanie nie mogę doczekać się kontynuacji Wybranych, ale prędko się za nią nie zabiorę, chociaż ją posiadam. Otóż jakiś czas temu pożyczyłam 2 część kuzynce i zapowiada się na to, że trochę sobie jeszcze poczekam. 






Tu wybrałam książkę, którą przeczytałam już jakiś czas temu, ale czasem wracam do niej myślami. Nieznajomi z parku to historia pełna ból i nie wyobrażalne jest to jak bohaterowie ranią się nawzajem każdym gestem i każdym słowem. A mimo tego ich miłość przetrwała wszystko. 



To już koniec kategorii związanych z serialem The 100. Mam nadzieję, że tag wam się spodobał i jeżeli macie ochotę również go zrobić to zapraszam serdecznie. Możecie wysyłać mi linki, bo chętnie zobaczę jak wy zmierzyliście się z 10 kategoriami.
Udostępnij ten wpis /span>

1 komentarz :

  1. Nie kojarzę serialu, niestety. Bardziej jestem uzależniona od innych. :/ Bardzo fajny Tag. :)
    http://pomysle-przemysle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.