2/06/2015

#01 - Vlogi - TOP 10

źródło



Ostatnio coraz większą popularnością cieszą się wideoblogi, czyli tak zwane vlogi. Autorzy publikują swoje filmy głównie na YouTube. Ich tematyka jest różnorodna. Pojawiają się vlogi lifestylowe, kulturowe, modowe, kosmetyczne, motoryzacyjne i wiele wiele innych. Tematyka jest tak szeroka, że każdy znajdzie coś dla siebie. 

Często oglądam takie filmiki na YouTube. To dla mnie pewien rodzaj rozrywki. Możesz dowiedzieć się nowych rzeczy, ale także pośmiać się z osobami tworzące te filmiki( no może czasem z nich hahaha – tylko, jeżeli robią coś zabawnego). Uwielbiam wyszukiwać nowych vlogerów i jeżeli przypadną mi do gustu to odwiedzam ich często. Ale mam kilku ulubionych youtuberów, których oglądam zawsze i oczekuję ich kolejnych filmików. Tych jedynych, którzy mają coś w sobie i nie da się o nich zapomnieć. I właśnie dziś chciałabym wam przedstawić moich ulubionych vlogerów.



VLOGI KULTUROWE



1. Anita z Book Reviews

vlog
Aaaaaa moja najukochańsza. Uwielbiam ją. Ta dziewczyna w swoich filmikach przekazuje mega pozytywną energię. Cały czas się uśmiecha i to przekazuje swoim widzom. Przynajmniej u mnie tak jest, bo zawsze, gdy oglądam jej filmiki to „szczerzę się do komputera”. Anitka nie wstydzi się swoich emocji. Jeżeli książka jej się nie podoba to zdolna jest do wielu rzeczy. Potrafi krzyczeć, a w szczególnych przypadkach rzucić książką (robi to rzadko). A gdy książka jej się naprawdę spodoba to nie da wam o niej zapomnieć. Jednych może to trochę irytować, ale ja właśnie za to ją kocham. Hahaha właśnie wyznałam miłość Anitce. Jeszcze te jej określenia, których ostatnio zaczęłam używać „paplać”, „klump” i „rozpierdziela system”. Plus te czerwone usta i okulary kujonki. Nie tylko świetnie się jej słucha, ale także fajnie ogląda. 


2. Marta z Secret Books

vlog

U Marty znajdziecie recenzje książek, filmów oraz to, co lubię najbardziej, czyli wiele wiele tagów. Większość tworzy sama, więc duży plus dla Marty za kreatywność. Do tego dochodzą ciekawe akcje książkowe. W Secret Books lubię najbardziej pomysłowe charakteryzacje vlogerki i sposób jej opowiadania. Nigdy mnie nie zanudziła. I gdy widzę jej wszystkie regały z książkami mam ochotę ją okraść hahah. Chociaż nie powinnam się do tego przyznawać w Internecie. Ale Marto możesz spać spokojnie, bo mieszkamy daleko od siebie. 

3.. Olga z Wielki Buk
vlog

Olga tworzy od niedawna. Wcześniej prowadziła tylko bloga. Ostatnio Anitka poleciła na FB vlog Olgi i postanowiłam obejrzeć jej filmik. Cóż mogę napisać. Recenzje uporządkowane. Vlogerka doskonale wie, co chce powiedzieć o danej książce i to, co najbardziej mi się spodobało w jej filmikach, co sprawiło także, że zaliczyłam ją do ulubionych vlogerek to niesamowity klimat. Olga straszy, rozśmiesza i doprowadza do łez. Doskonale wprowadza w klimat książki.

4. Darka z Więcej Książków 

vlog

Kolejna wspaniała dziewczyna tworząca w polskiej vlogosferze. Darke zdecydowanie można nazwać dziewczyną z pasją do czytania. Świetnie się ją słucha i ogląda. W tym roku zdaje maturę a maj zbliża się wielkimi krokami i w tym miejscu chciałabym życzyć ci Darko powodzenia i dostania się na wymarzone studia. I co najważniejsze, żebyś wróciła do nas jak najszybciej z dużą dawką energii i zapału do dalszego czytania i tworzenia filmików.


5,Ewelina Mierzwińska 

vlog


Piękna dziewczyna o blond włosach opowiadająca o książkach, filmach, serialach i nie tylko. Ewelina nie musiała zrobić dużo, żeby zdobyć moją sympatię. Wystarczy, że ogląda jeden z moich ulubionych seriali hahaha. No, ale, że znalazła się w tym rankingu to nie tylko zdobyła moją sympatię. Zrobiła coś znacznie więcej. W sumie to nie wiem, czym mnie ujęła, ale zawsze wyczekuje jej filmików. Może tą swoją prawdziwością. Nie udaje nikogo i jest taka naturalna.


VLOGI LIFESTYLOWE I INNE

1. Adrianna Skon


vlog

Adrianna tworzy filmiki, gdzie gra 6 sióstr jednocześnie: Ada, czyli ona vlogerka, Aiko mająca bzika na punkcie Azji, Anatolia dziewczyna emo, Aniela najmłodsza i trochę głupiutka , Albertyna kujonka i moja ulubienica Alfonsa. Alfonsa rozpierdziela system. To właśnie ona ujęła mnie najbardziej. Filmiki są mega zabawne. Ada sama wszystko nagrywa, pisze scenariusz do filmików i robi charakteryzację. Jest mega cudowna. Do  tego tworzy  wiele dodatkowych akcji sióstr, np. otwierania paczek, czy wyzwania dla sióstr.


 2. Kuba Jankowski

vlog

Zapewne większość z Was oglądała lub nadal ogląda „Matura to bzdura”. Pamiętacie Kubę – prowadzącego program? Gdzie się on podział? Kuba prowadzi swój własny kanał. Opowiada o kulturze i sprawach dotyczących wydarzeń na świecie i robi to z humorem. Świetnie się go ogląda. 

3.Aigor Ignacy 
vlog


Chłopak robi bardzo dobrą robotę. Oglądam go już od jakiegoś czasu i widać, że jego montaż i filmiki rozwiją się coraz bardziej. Podoba mi się w jego filmikach to, że przekazuje różne wartości, czy życiowe przesłanki poprze humor. 

4.Kuba z Jutuba. 

vlog
Ten gościu to dopiero rozpierdziela system. Tworzy filmiki, w których opowiada o różnych rzeczach. Ale to nie jest zwykłe opowiadanie. Kuba rymuje. Czasem wydaje mi się, że nawet jak mówiąc coś od niechcenia rymuje. Jest to bardzo zabawne. Nigdy się z tym nie spotkałam, za co duży plus dla Kuby. 

  5.Magia Y

vlog
Zawsze uwielbiałam zagadki i przedstawienia magiczne. I jak odkryłam kanał Y to po byłam zachwycona. Co ten chłopak wyprawia z kartami to nie ma na to słów hahah. Ciekawostką jest, że w niektórych filmikach pojawiają się czasem znane osoby np. Kamil Bednarek.


To tylko niektórzy vlogerzy, których oglądam, ale tych kocham najbardziej. Jakbym umieściła wszystkich, których oglądam to ten wpis nie wiadomo, jaki byłby długi, więc ograniczyłam się do najlepszej 5. 

A wy, kogo oglądacie? Możecie mi kogoś polecić? 

Na koniec chciałabym wspomnieć, że niedługo pojawi się kilka wywiadów z serii " Oko w oko"między innymi z Anitką z Book Reviews i Adrianną Skon.




Udostępnij ten wpis /span>

10 komentarzy :

  1. Co do Anity - nie ma wątpliwości. Chyba każdy kocha jej paplando ^^ Bardzo Ci serdecznie dziękuję, że i dla mnie znalazło się miejsce w tym zestawieniu :) Idę kupić kłódkę na regały xD
    A co do magii - też ją uwielbiam. Sama bawię się sztuczkami karcianymi. Niestety przez to, że sama zgłębiam różne tajniki, rzadko która sztuczka może mnie zaskoczyć. Przeważnie oglądam i "o, tu schował. o, tu przełożył dwie karty", więc straciłam jakoś z tego zabawę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam nikogo osób, które tutaj wymieniłaś :) Znam jedynie Esę i jej vloga, a także bloga lubię bardzo :) Polecam do obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie vlogi ksiażkowe oglądam, choć najczęściej Anitę, Darkę i Martę, a poza nimi jeszcze Abigail Jaillette z wyznań ksiazkoholiczki :)
    Pozostałych nie oglądałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Anita i jej paplanie. <3
    Olga, jej dzikie miny i machanie łapeczkami. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie wolę vlogi kulturalne :D Chociaż wolę tradycyjne blogowanie, pisanie na stronie, et cetera, to uwielbiam paplando Anity i szaleństwo w oczach Marty, kiedy coś ją zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Część z nich oglądam, chociaż wolę recenzje pisane :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam niektóre, ale przyznam, że oglądam bardzo sporadycznie. Jak widzę, że jest temat, który mnie interesuje, to wchodzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety jestem fanką recenzji pisanych i te blogi, które publikują tylko vlogi recenzyjne z czasem odwiedzam coraz rzadziej. Sama na pewno się nie zdecyduję na przejście na tą formę, nawet jeśli miałabym być ostatnim "tradycyjnym" blogerem książkowym na świecie...

    www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny przewodnik po vlogach! Ja raczej częściej oglądam zagranicznych vloggerów c:

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.