6/14/2016

#02 - Co w trawie piszczy? - czyli o tym, co dzieje się w polskiej blogosferze i vlogosferze.


Dziś przychodzę do was z kolejną porcją wpisów i filmików książkowych. Mam nadzieję, że wśród nich znajdziecie coś ciekawego dla siebie. Bez zbędnego przedłużania przedstawię Wam to, co w ostatnim czasie mnie zainteresowało w polskiej blogosferze i vlogosferze. 




  • Jedno z moich ostatnich odkryć na booktubie, czyli Paulina Kujawa. Tym razem opowiada o "Zanim się pojawiłeś. 
      
    •  I moje drugie odkrycie, czyli Karolina z Książkowego Raju. Jeżeli jeszcze nie znacie Karo to koniecznie musicie ją poznać.


    • W końcu odkryłam ciekawy kanał o serialach. Jeżeli jesteście serialomaniakami lub po prostu oglądacie choć jeden serial to naprawdę warto zajrzeć do jakby niepaczec.



    • A u Rozczochranej Nyx tym razem nie książkowo. Dziś dowiedzie się od niej, co zdziwiło ją w Norwegii.


    • A Paweł z P42 jest mistrzem montażu. Dawno nie widziałam tak świetnie zmontowanego filmiku. Ogólnie nie przepadam za takimi vlogami, ale ten mogłabym oglądać z milion razy.


     
    ...
    ...
     




    Udostępnij ten wpis /span>

    Brak komentarzy :

    Prześlij komentarz

    Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

    (Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

    Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.