6/19/2016

#02 - Kącik muzyczny


Mało osób wie, że uwielbiam słuchać coverów. W niektórych przypadkach uważam, że covery są lepsze od oryginałów . Uwielbiam wyszukiwać coraz to nowe wykonania tak dobrze mi już znanych piosenek. Moje serce podbiły wersje akustyczne, co potwierdzi moja dzisiejsza lista piosenek. A wy lubicie słuchać coverów? A może jesteście wierni oryginałom ? 

Gracjan Kalandyk i Lena Osińska podczas bitwy w programie The Voice od Poland wykonali moją ulubioną piosenkę, czyli Say something. Ich występ był przecudowny i mimo tego, że edycja z ich udziałem była już dawno to ja i tak nie mogę przestać słuchać ich wykonania. Mega dużo emocji...a zresztą zobaczcie sami, a raczej posłuchajcie. 





Kolejny utwór z tego programu i nie ostatni, bo w tym programie często wyszukuję rożne perełki. Piotr Iwaneczko na castingu zaprezentował piosenkę Dawida Podsiadła "Nieznajomy". Gdy usłyszałam to wykonanie od razu wiedziałam, że to on musi wygrać i tak też się stało. 



Z tego programu mogłabym pokazać wam jeszcze sporo piosenek, ale ograniczę się, bo byście nie przebrnęli przez ten wpis. Na koniec tylko jeszcze 2 piosenki. 




Dalej cover, który odkryłam ostatnio, czyli Boyce Avenue feat. Bea Miller "Photograph". W tym przypadku oryginału i głosu Eda nikt nie zastąpi, ale i tak uwielbiam to wykonanie. Pewnie każdy kocha głos Eda, ale muszę przyznać, że połączenie męskiego i damskiego głosu w tej piosence jest przecudowne. 


Serial, który słynie z coverów to oczywiście Glee. Jest naprawdę wiele piosenek, które pokochałam w wykonaniu bohaterów serialu, ale jedna zapadła mi mocno w pamięci. Jest to cover jednej z moich ukochany piosenek All of me <3 <3 <3 Darren Criss ma przecudowny głos. Aaa uwielbiam go i postać, którą gra również. 


A skoro już jesteśmy w temacie Glee posłuchajcie jeszcze tego. 


I tego 


A na koniec wielkie zaskoczenie przynajmniej jak dla mnie. Arden Cho to aktorka, którą znam z serialu Teen wolf i nie miałam pojęcia, że śpiewa aż tu nagle natrafiłam na jej cover i zakochałam się. 



A wy lubicie covery? Czy może jesteście wierni oryginałom? Koniecznie dajcie mi znać o tym w komentarzach.

Udostępnij ten wpis /span>

1 komentarz :

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.