6/30/2016

BO RECENZENT JEST PO TO, ABY WYCHWALAĆ


Ostatnio w blogosferze wydarzyła się bardzo niemiła sytuacja, która zainspirowała mnie do nagrania filmiku. Chciałam choć trochę przybliżyć Wam daną sytuację,ale nie wymieniłam o kogo chodzi. W filmiku nie znajdziecie żadnych imion ani nazwisk, bo moim celem nie jest obrażenie nikogo. Chciałam wyrazić tylko swoją opinię, ale więcej dowiecie się oglądając filmik, na który serdecznie Was zapraszam. 




Koniecznie dajcie znać na YT albo tutaj na blogu, co sądzicie o danej sytuacji. Macie takie same zdanie jak ja, czy jednak się ze mną nie zgadzacie?
Udostępnij ten wpis /span>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.