6/08/2016

Moja wielka książkowa KONFRONTACJA = KOMPROMITACJA



Pamiętacie moją listę 100 książek, które chce przeczytać? Nie? Nic nie szkodzi, bo i tak Wam ją przedstawię w filmiku, na pomysł, który wpadła Maja K. Dziś przychodzę do Was z wielką książkowa konfrontacją, a raczej w moim przypadku wielką książkową kompromitacją. A czemu? Tego dowiecie się z filmiku. Zapraszam do oglądania. 





A wy tworzyliście swoje listy? Jak Wam poszło? Jestem pewna, że lepiej ode mnie. Niestety nie potrafię planować tego, co przeczytam, ale postanawiam poprawę. Pamiętajcie, że więcej filmików znajdziecie na kanale Moje spojrzenie na kulturę.
Udostępnij ten wpis /span>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą waszą opinię i wsparcie.

(Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.